Underwood & Underwood

 

IMG_1677

Hvis du ser House of Cards, men endnu ikke har startet den seneste sæson, er dette en spoiler alert. Jeg er vild med House of Cards, jeg elskede sæson 1+2, var knapt så begejstret for sæson 3, men er helt hooked på sæson 4. Jeg er vild med amerikansk politik, selvom præsidentvalget 2016 indtil videre næsten overgår fiktionen og til tider virker mere som et realityshow end en valgkamp.

Da jeg startede på universitetet i 1984, skrev jeg min første opgave om magtfulde First Ladies og med den nye sæson af House of Cards er facts næsten blevet til fiktion.

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

2 svar til Underwood & Underwood

  1. Stegemüller siger:

    Jeg er helt enig i dine betragtninger om den aktuelle amerikanske valgkamp. Hvis de virkelig stemmer Trump ind er de altså bindegale.

    Jeg startede på “House of Cards” sæson 1 på Netflix, men den fængede ikke rigtigt. Jeg er vist ikke så god til amerikansk politik.

Skriv et svar

