Terrassetid

har der ikke været overvældende meget af her – ofte har vejret været så dårligt, at jeg ikke har orket at gå i haven. Når vejret så har været godt, har jeg været syg eller haft travlt med at afslutte skoleåret her inden eksamenstiden sætter ind.

I lørdags trodsede jeg dog blæsevejret og fik sanset lidt på terrassen. Min plan er at de fleste krukker skal fyldes med flerårige planter, så der ikke skal så mange sommerblomster til hvert år. Så jeg fik købt et par hortensia, som jeg bare elsker – specielt de blå og lidt andet. Så nu kan sommeren bare komme an – jeg er (terrasse)klar.

IMG_4495IMG_4496IMG_4501IMG_4498IMG_4502

IMG_4493

Sidste års figen ser ud til at gøre endnu et forsøg på at sætte blade og frugter – sidste år blev det forhindret af en vis hundehvalp

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til Terrassetid

  1. Stegemüller siger:

    Det ser rigtig fint ud. Det må være rigtig skønt at have en terrasse.

  2. Ellen siger:

    Nemlig. Jeg er terrasseklar. Terrassen er menneskeklar. Nu mangler vi bare vejret 🙂

  3. Jeg er bestemt også terrasseklar 🙂 og så følger jeg også mine små hjemmelavede figentræer med stor fornøjelse. Der fik 4-5 små grene i en potte af en ‘nabo’ sidste sommer. De to af dem har overlevet vinteren i drivhuset.

    • Pollyanna siger:

      Jeg tror nok min i princippet kan stå på friland, den har dog stået på den overdækkede del af terrassen – dens værste fjende er dog Luna Klaphund, der totalt ondulerede den sidste år 😦

Skriv et svar

