60 chokolademuffins senere

IMG_4505Jeg har fordrevet ventetiden på eksamensplanen med blandt andet at bage chokolademuffins til de to klasser, jeg siger på gensyn til i morgen.

Opskriften er nem, god og gennemprøvet og godkendt af talrige elever gennem tiden. Jeg har endda også præsteret at servere en muffin med kniven fra min stavblender i… Den var faldet af i dejen og var blevet indbagt i en muffin uden jeg havde opdaget det…. heldigvis opdagede eleven det uden at komme til skade. Man kan næsten kalde det en omvendt Lektor Blomme…

Dette indlæg blev udgivet i Arbejdsliv, I køkkenet, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 60 chokolademuffins senere

  1. Ellen siger:

    Sikke et drama det ellers kunne være blevet til … kan lige se Ekstrabladets overskrifter for mig.
    Godt der ikke skete noget.

  2. Stegemüller siger:

    Hvor ser dine muffins bare lækre ud. Velbekomme.

Skriv et svar

