Så gik der tid med det

Tøsedrengenes Så gik der tid med det er fra 1984 og dermed en del af lydtapetet fra min ungdom. Hvorfor kommer jeg så til at tænke på lige denne sang? Joh – som det ses er det måneder siden jeg sidst var her i Pollyannas hjørne af Internettet. Hvorfor blev jeg så mindet om det? Joh – jeg er blevet afsløret. Min søde kollega – der blogger på Endnu en boligblog har fundet mig – så det forpligter jo. Så nu har jeg besluttet, at der skal gang i skriverierne igen. Lige om lidt har bloggen 10 års jubilæum og det skal da fejres:-) Måske skal mit mål være et dagligt indlæg i december – som da jeg lavede slægtens julekalender i 2008 🙂

Og billedet – det har ikke rigtigt noget med noget at gøre, men er bare for at vise at lokkerne er faldet – ca 20 – 30 cm lokker vil jeg tro!img_2286

Dette indlæg blev udgivet i Alt og intet, Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til Så gik der tid med det

  1. Lene siger:

    Det vil jeg glæde mig til 🙂
    Det må være en sjov fornemmelse at få så meget klippet af.

    • Pollyanna siger:

      Vi må se om det lykkes. Der er blevet så tomt i blog world, så det må der jo gøres noget ved 🙂
      Det er dejligt med kortere hår, når man vasker hår for eksempel går det meget meget hurtigere – indtil videre er jeg godt tilfreds 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Jeg husker det, som var det i går: “Så gik der tid med det, vi fik noget at bruge tiden til…”.
    Det er dejlig at se dig aktiv på nettet igen!

Skriv et svar

