Morgenstund har sølv i mund

Da vi fik hund igen – den legendariske Luna Klapphund – lovede vi hinanden, at hun skulle have en luftetur hver morgen. Vores gamle hund luftede sig selv i haven til hverdag. En hverdag med “små” børn og lang transport til arbejde var årsag til den prioritering i sin tid. Nu er børnene flyttet hjemmefra og jeg arbejder meget tættere på min bopæl, så derfor ses jeg de fleste morgener på en hurtig hundelufterunde ved 6 tiden. I dag skal jeg først møde ind sent, så derfor blev lufteturen på et lidt senere tidspunkt, men der var stadig rimfrost på jorden, hvilket i gadelysets skær fik jorden og de nedfaldne blade til at se sølvbestrøede ud. 
img_2285

I aften skal jeg hente Storesøs – hun kommer hjem på weekendbesøg denne weekend. Det bliver hyggeligt, det er ved at være længe siden, hun har været hjemme.

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Hunden, Luna Klaphund, Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til Morgenstund har sølv i mund

  1. Ellen siger:

    Røde morgener og sølverne morgener – hvem siger, at sommeren er den bedste årstid? De er jo gode og smukke alle fire på hver deres måde … jeg ville i hvert fald nødig undvære dem 🙂

  2. Lene siger:

    Ahh, jeg gad godt en gåtur. lige når solen står op, og så i frostvejr, men det kommer jo snart igen, heldigvis 🙂

Skriv et svar

