Hvad gør man uden en mand

Jeg joker ofte med at jeg er gift med Manden-der-ikke-borer-i-væg…. Manden min har åbenbart en forkærlighed for ubrudte, jævne hvide flader. I går kunne jeg fortælle manden min, at jeg havde købt noget, der gør ham overflødig i hvert fald til billedophængning- powerbond. Så nu skal der hænges ting og sager på væggene 😀 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Hvad gør man uden en mand

  1. Lene siger:

    Sådan, håber ikke det river tapetet af væggene 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Sådan! Det er lige noget for mig, idet jeg er et fjols med et stykke værktøj, og jeg ikke lige har nogen, der kan hjælpe.

Skriv et svar

