Julekrans 

Jeg er ret begejstret for årets julekrans på entrédøren. Normalt har jeg ingen krans på døren, da den er af glas, men i år faldt jeg over sugekopophæng i Netto og det virker. Derudover har jeg viklet en lystråd omkring enebærkransen som også er pyntet med diverse pynt. Det ser nysseligt ud med lys men også om dagen uden lys.

Dette indlæg blev udgivet i December, Jul, Kreativ?, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Julekrans 

  1. Lene siger:

    Tak for ideen, jeg håber Netto stadig har sugekopper, når jeg kommer hjem 🙂

  2. Ellen siger:

    Smart! Elsker den slags ting 🙂

Skriv et svar

