Let the Christmas Spirit Ring

 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Let the Christmas Spirit Ring

  1. Lene siger:

    Lige om lidt trykker jeg på play, men resten af huset skal gerne tro, at jeg laver regnskab, så ikke lige nu 😉
    http://www.underet-er-at-vi-er-til.blogspot.com
    jeg er nødt til at sætte min web-adresse her, for den kan ikke accepteres i den rigtige kollonne.

    • Pollyanna siger:

      Man skal helst ikke afsløres – du må have høretelefoner 😉
      Mærkeligt – Jeg prøvede lige at skrive en kommentar med din webadresse – det virkede?

  2. Ellen siger:

    Hehe – god variant af den go’e, gamle 😀

Skriv et svar

