Hello World

Sådan lød overskriften på mit første blogindlæg den 2. december 2006. Der er løbet en del vand i havet siden dengang. I de ti år der er gået er der blevet blogget med varierende intensitet og om alt muligt forskelligt: børn, familieliv, sommerferier, film, bøger, jul, glæder og sorger og alt muligt derimellem. I 2006 var Lille A 11 år og Storesøs var lige fyldt 15 år. I dag er de begge flyttet hjemmefra og studerer – Storesøs er godt i vej og Lille A er lige begyndt på sine studier. Jeg har skiftet job ikke en men hele to gange siden 2006, hvilket jeg nok dengang ville have forsvoret.  I 2006 må jeg have været startet på at læse sidefag i psykologi, nu er jeg længe færdig og har undervist i psykologi i flere år efterhånden. Så udadtil er meget forandret – indeni synes jeg dog jeg er helt den samme

🙂

Dagens julesang bliver Nat King Cole og The Christmas Song. Chestnuts Roasting on an Open Fire

Dette indlæg blev udgivet i December, Jul. Bogmærk permalinket.

4 svar til Hello World

  1. Lene siger:

    Tillykke med jubilæet, vi er så startet næsten samtidigt 🙂 Mine børn var så 19 og 20 på det tidspunkt.
    http://www.underet-er-at-vi-er-til.blogspot.com
    jeg tror miseren med webadresse er denne computer efter en opdatering af en signatur?

  2. Stegemüller siger:

    Tillykke.
    Vi er flere, der er lige omkring de 10 år i blogverdenen. Min blog fylder 11 år på fredag den 9/12, Jeg har heldigvis undertitlen “om alt mellem himmel og jord”, så har jeg da ikke begrænset mig 🙂

    • Pollyanna siger:

      Jeg husker også, der var et boom for de der 10 års tid siden og jeg har læst din blog on and off alle årene tror jeg – vi har jo slægtsforskningen til fælles 🙂

Skriv et svar

