Dagens julesang

Jeg retter opgaver så dampen står ud af ørerne, derfor bliver dagens indlæg en julesang – en dansk popsang som jeg ret godt kan lide. Den udkom i 1998, da var jeg 35 og jeg kan huske jeg skrålede højt med, når den blev spillet i radioen dengang. Det var dengang, hvor jeg havde en times transport til og fra arbejde, så der blev hørt en del radio 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Alt og intet, December, Jul. Bogmærk permalinket.

6 svar til Dagens julesang

  1. Lene siger:

    Og så fik du mig lige tilbage til en julekoncert med musikskolen et par år efter udgivelsen. Her sang min datter den sang sammen med en veninde, og det er den smukkeste version jeg har hørt. Tak for mindet og sangen 🙂

    • Pollyanna siger:

      Selv tak 🙂 Jeg går til for få julekoncerter. Jeg var til julekoncert med Caroline Henderson for et par år siden og udover det var en dejlig koncert var det også befordrende for min julestemning 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Det er bestemt en dejlig sang. Af og til er pop i orden.

  3. Anette siger:

    den gang var jeg 17….. jeg skrålede med i radioen…. jeg var på efterskole, hørte den i tog turen hjem ca. 3 timer…. måtte som eneste elev sove en ekstra nat på efterskolen før ferien, da toget var proppet og hørte radio for fuld hammer (mens lærerne havde julefrokost) andre elever blev hentet kl 20 om aften… vi havde det ret sjovt med at se vores lærer letter beduggede og selv gnask kager som var sat frem til os der skulle blive lidt (eller meget) længere.

    gode minder tak

Skriv et svar

