Julepyntningssituationen

Jeg har endnu ikke fået pyntet rigtigt op til jul. Jeg synes at en julepyntning kræver en oprydning først og efter et par uger med ret travlt og en weekend i København har der ikke rigtig været tid til den helt store omgang. Derfor er jeg ikke rigtig kommet i gang med pyntningen. I morgen får eleverne imidlertid udleveret problemformuleringen til deres store tværfaglige opgave, så mon ikke det letter lidt på presset, så det kan blive jul her i det lille hjem – det håber jeg.img_2174

Billedet har ikke noget med jul at gøre – det er udsigten fra Alhambra, som jeg besøgte i efteråret i forbindelse med en studietur.

Dette indlæg blev udgivet i December. Bogmærk permalinket.

Et svar til Julepyntningssituationen

  1. Ellen siger:

    Vi har jo vores principper … jeg går og smånusser med det over flere dage … sætter lidt hist og hænger lidt op pist, fletter en stjerne, et hjerte – det er så hyggeligt, synes jeg.

Skriv et svar

