Det jul, det cool

det-jul-det-cool

Heldigvis kan mine elever finde ud af at pynte til jul (hmmm), når nu jeg åbenbart ikke selv kan. Det så ud til de var faldet over den meget store kasse med julepynt…

Dette indlæg blev udgivet i Arbejdsliv, December. Bogmærk permalinket.

2 svar til Det jul, det cool

  1. Ellen siger:

    Det er da fint!
    Min klasselærer i folkeskolen tegnede en smuk granguirlande hele vejen hen over den øverste del af tavlen. Med 24 lys på. Hver dag var der en elev, der gik op og ‘tændte’ et lys. Af en eller anden grund elskede jeg denne form for julekalender.

    • Pollyanna siger:

      🙂 Da jeg gik i grundskolen, blev man på sin fødselsdag fejret ved at man måtte sidde på katederet mens klassen sang fødselsdagssang. Jeg tror jeg prøvede det en gang, da jeg har fødselsdag i sommerferien, så det var stort da jeg prøvede det 🙂

Skriv et svar

