It’s beginning to look (a lot) like Christmas

A lot er nok lidt af en overdrivelse, men det begynder da at ligne jul en lille smule.

I går bagte jeg dele til peberkagehuse som skal pyntes i morgen. Da jeg på et tidspunkt i mit overskudsagtige hovmod står med to bageplader med udstukne figurer, som jeg har lavet af den overskydende dej, går det op for mig, at jeg kun har lavet 5 tagplader… Jeg er så meget murermesterdatter, at lidt hurtig hovedregning viste, at det da vist ikke var nok til 5 huse, med mindre husene skulle have fladt tag og det var altså ikke planen… Heldigvis kunne figurerne jo hurtigt æltes sammen og forvandles til tagplader…

Nu har jeg købt slik til pynt og har allieret mig med et par kollegaer, som medbringer børn, der er friske på at dekorere peberkagehuse. Jeg håber der dermed er garanteret et par graders stigning på julehumørbarometeret.

Dette indlæg blev udgivet i December, Jul. Bogmærk permalinket.

5 svar til It’s beginning to look (a lot) like Christmas

  1. Ellen siger:

    Sikke en sjov ide! Ungerne må da elske at få lov til at få husene til at blive helt rigtige.

  2. Anette siger:

    lyder hyggeligt
    har du nogensinde prøvet at lave bolsje vinduer i husene?

Skriv et svar

