Nytårsspørgsmål vol 1

Inspireret af opslag på instagram og en klumme på Fyens er jeg begyndt at svare på de 35 spørgsmål, måske kan svarene holde lidt gang i januarbloggeriet..

  1. Hvilket sted i verden, Danmark eller udlandet, vil du gerne hen?

På Facebook har jeg genfundet en gammel ven fra mine unge dage i en Kibbutz i Israel. Han har besøgt os to gange i Danmark og jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage imod hans invitation til Brasilien. Derudover kunne jeg godt tænke mig at opleve Østen – så Sydamerika og Asien må være svaret her.

2. Hvad eller hvem kan altid gøre dig i godt humør?

Min mand – han kan som regel give mig det perspektiv på livet, der lysner alting.
Min hund – det er svært at være I dårligt humør, når man bliver modtaget som guds gave til en hund.
Mine børn – når jeg ser på deres livsduelighed bliver jeg stolt og glad.
Mine venner – jeg er generelt ret selskabelig anlagt så menneskeligt selskab kan for det meste få mit humør I vejret.
En kop kaffe og 5 minutter i sofaen.

3. Skriv fem ting ned, som du er glad for lige nu.

At min halsbetændelse forhåbentlig er på retur.
Mine julegaver – de var gode alle som en – også den jeg byttede 😉
At min “Nytårsdepression” er forsvundet.
At jeg nu har rettet 5 af de 38 store opgaver, jeg skal rette I januar…
At jeg er mig

4. Hvad kunne du godt lide at lave som barn?

Jeg var en læsehest, men inden jeg blev teenager var jeg også et rigtigt udebarn og nok lidt af en drengepige. Sammen med min bedste ven dengang, som I øvrigt var en dreng, byggede vi legehuse, lavede huler på høloftet, tog på fisketur og byggede dæmninger I bækken ikke så langt fra, hvor vi boede. Jeg husker faktisk ikke, at jeg legede med dukker, selvom vi tit legede far, mor og børn – det var vores yngre søstre der var børnene.5.

5. Hvis du skulle holde et middagsselskab, og du måtte invitere alle mennesker i hele verden, hvem kunne du rigtigt godt tænke dig at have med?

Alle mine gode venner og familien.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Nytårsspørgsmål vol 1

  1. Ellen siger:

    Det er da så hyggeligt at komme lidt mere bag om personen Polyanna – og nu kan vi åbenbart umiddelbart se frem til fire indlæg mere 😉

  2. Anette siger:

    God ide
    hund genial til nr 2
    godt nytår og god bedring

Skriv et svar

