Nytårsspørgsmål vol 2

6. Hvilken materiel gave vil du give dig selv i 2017?
Vi skal have en ny seng, det trænger vi virkelig til. Og faktisk har vi I dag været ude at købe den. Vi har også gennem længere tid kigget på nye sofaer, men er virkelig udfordret på størrelsen af sofaerne – de må ikke være for store, så hele stuen består af kun sofa. På den anden side må de også gerne kunne rumme mere end en kolapset mor og far. Så skal vi have gjort noget ved haven. Da vi I sin tid flyttede ind i huset med små børn, turbo på arbejdslivet, sygdom I familien osv fik vi ikke lavet den gennemgribende udtynding af haven som der var brug for allerede den gang. Nu har vi gået som katten om den varme grød I et par år, men har lovet hinanden at i år skal det være. Vi vil hyre en gartner til at hjælpe os på vej, så det bliver ikke helt billigt, men forhåbentligt godt. Nå ja og så kommer jeg også lige I tanke om at jeg faktisk også godt kunne tænke mig et nyt spisebord.

7. Hvad er det dejligste nogen har sagt om dig?
Når min kæreste/ægtemand siger jeg er en god mor. Og selvfølgelig også når han siger han elsker mig J

8. Hvilket menneske skal du mødes med i 2017, som du har savnet?
Jeg synes selv, jeg er god til at gøre en indsats for at holde kontakten med de mennesker, jeg gerne vil have kontakt med. Så jeg tror ikke der er nogen, jeg skal mødes med, som har været længe savnet. Og dog – min ældste datter og svigersøn er flyttet til en ny lejlighed som tilfældigvis ikke ligger ret langt fra den kirkegård, hvor min gode veninde blev begravet I 2012. Jeg håber jeg I det kommende år kan kombinere besøg hos Storesøs og svigerdrengen med en spadseretur til den Slumber Sister, der skulle herfra alt for tidligt…

9. Hvilke tre ting vil du gerne rose dig selv for?
Jeg har humor.
Jeg er omsorgsfuld.
Jeg er tager mit ansvar I livet alvorligt.

10. Hvilken kendt person ville du gerne tilbringe et døgn med og hvorfor?
Faktisk går jeg ikke og har en hemmelig drøm om at møde en eller anden kendt/berømt person – overhovedet. Faktisk er jeg ofte blevet rimelig starstruck og akavet, hvis jeg er rendt ind i en kendis. Nej tak jeg har masser af spændende, vidende, humoristiske og engagerede mennesker I mit hverdagsliv – det er fint nok med mig!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Nytårsspørgsmål vol 2

  1. Lene siger:

    jeg nyder at følge med i dine svar. Og nummer ti ville jeg svare på samme måde 🙂
    http://www.underet-er-at-vi-er-til.blogspot.com

  2. Ellen siger:

    Jeg kan kun sige det samme som Lene – det er en nydelse at læse.
    Mht. nr. 10 kommer det an på … jeg har haft fornøjelsen af at møde en kendt videnskabs’person’ eller to, og det har været vildt interessant. Er det en eller anden sanger eller skuespiller, ville jeg sikkert også blive fuldstændig mundlam, for jeg ville ikke ane, hvad jeg skulle tale med vedkommende om.

    • Pollyanna siger:

      Jeg mødte engang en forholdsvis kendt musiker, som blev ved med at spørge mig om hvem det nu var jeg var… Til sidst var det så akavet at jeg ikke spurgte ham om det samme, men det vidste jeg jo godt… Hvilket han jo i øvrigt også vidste… Smug…

Skriv et svar

