🌸 S O M M E R F E R I E 🌸 – næsten da

Så er de sidste karakterer uddelt, der er vinket farvel til årets glade studenter, som er blevet fejret og dimitteret efter alle kunstens regler. Jeg bliver altid rørt til dimissionen, når eleverne sidder i deres stiveste, fine, hvide puds – lidt uvante med det hele, fordi det jo er første gang for dem, de bliver dimitteret.

IMG_2632.JPG.JPG

Eksamensperioden har været lidt af en marathon for mit vedkommende og min reaktion var nogenlunde sådan, da jeg så min eksamensplan…

Nu kan jeg imidlertid – næsten – holde sommerferie, der er lige lidt hængepartier, der skal klares i løbet af næste uge, men ellers stempler jeg ud og holder ferie, måske med lidt mere blogaktivitet end der har været i lang tid… See you…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 🌸 S O M M E R F E R I E 🌸 – næsten da

  1. Stegemüller siger:

    Rigtig god ferie. Det bliver helt sikkert dejligt, og måske får vi også lidt dejligt vejr på et tidspunkt.

  2. Lene siger:

    Dejligt når du får tid til at gå fra til ferie. Min er startet nu, jeg skal bare lige finde ud af at finde ind i feriestemningen. Indtil da nyder jeg besøget af mine børn 🙂

    • Pollyanna siger:

      Det tager også altid mig lidt tid at komme helt i feriemode – hovedet summer altid af arbejdsrelaterede tanker i starten af ferien, synes jeg.

Skriv et svar

