Den 2. september 1992

var jeg ung mor, havde netop afsluttet min barselsorlov og var begyndt igen på universitetet. Nationalmuseet havde opfordret alle danskere til at skrive dagbog den 2 september og indsende den. Jeg ville egentlig gerne have deltaget dengang, men fik det aldrig gjort. I morgen – nu 25 år efter første gang – opfordrer Nationalmuseet igen danskerne til at skrive dagbog og dele den. Denne gang deltager jeg, har jeg bestemt. Gør du? 

Se mere om projektet her: http://natmus.dk/dagbog/

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Den 2. september 1992

  1. Ellen siger:

    For mit vedkommende er det under overvejelse – det skulle jo helst blive noget, der er læseværdigt også for andre, så jeg skriver, men ved endnu ikke, om det bliver oploadet.
    Og tillykke med barnets (en datter, vist?) kvarte århundrede 🙂

    • Pollyanna siger:

      Tak – ældstedatteren rundede det kvarte århundrede sidste år i oktober. Bemærk at jeg skriver min barselsorlov lige var sluttet (og jeg kunne holde lang barselsorlov, da jeg var studerende og uni først startede op igen i september 🙂

      I den store sammenhæng er alle bidrag vel læsværdige. Det interessante er jo det helt almindelige hverdagsliv.

  2. Lene siger:

    Jeg vil også have skrevet dengang, nu må jeg få skrevet det. Har lige nu det i noter, så må det finpudses i morgen 🙂

  3. Stegemüller siger:

    Jeg har også deltaget, for jeg synes, det er vigtigt. Jeg har bare gennemgået min dag, og startet med lidt baggrundsinformation om alder, job, bopæl og den slags. Det er såmænd ikke stor kunst, men dog et lille bidrag, der måske kan være interessant om tohundrede år.

Skriv et svar

