Hvordan synes du selv det går?

Ja, hvis der hentydes til mit liv som blogger, må jeg nok tilstå, det kunne gå bedre. Det er over en måned siden, jeg sidst har skrevet her. I går aftes sad jeg tilfældigt og læste nogle gamle indlæg og jeg må tilstå, at jeg faktisk synes det er lidt sjovt at kunne læse tilbage om begivenheder, der er gledet i glemmebogen. Så nu skal det være.

Den sidste måned har været travl. Lange arbejdsdage og mange aktiviteter og aftaler og arbejde i weekenderne har efterladt mig forpustet, så da denne weekend bankede på, var det dejligt at vide at der kun var en aftale der krævede min medvirken. Så nu søndag aften kan jeg trække vejret lidt dybere.

IMG_0266.JPG

I den forløbne måned har vi været til diamantbryllup i Hovedstaden, jeg har været på Slumber weekend, denne gang i en lækker lejlighed på Christianshavn og vi har haft Københavnergæster og været på besøg hos vores kommende hundhvalp og været til gallafest med Lille A på gymnasiet. Det er sjovt som sådanne ting har det med altid at klumpe sig sammen.

Nu er manden min er kørt på job, Lille A er kørt til svigerfamilien, så der er kun mig og det jeg gerne vil på denne søndag aften. Ahhhh

IMG_0265.JPG

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Hvordan synes du selv det går?

  1. Ellen siger:

    Det er din datter? Holddaop, hvor er hun smuk!
    En alenesøndag med lys i Kählerfadet er slet ikke så tosset endda.
    Det er faktisk dejligt at bruge bloggen som en slags dagbog. Sådan opfatter jeg den også, selv om det selvfølgelig ikke ligefrem er de mest private tanker, der bliver luftet 😉

    • Krista siger:

      Ja det er yngste-gratie – dullet op til galla 🙂 Tak for de pæne ord.
      Du har helt ret i, at man jo ikke lufter hvad som helst på bloggen og når der så sker rigtig meget omkring mig, har jeg det med at blive ret så mundlam online, netop fordi man skal vare sin mund…

  2. Lene siger:

    Hvor er hun smuk,datteren din 🙂 Og jeg bruger også bloggen som en dagbog. Ofte kan jeg godt huske, det der ikke blev skrevet 🙂

    • Krista siger:

      Hov Lene, du var røget i spam filteret. Tak for de pæne ord, hun har altid været meget fotogen 🙂 Det er nemlig hyggeligt at blive mindet om hverdagen for flere år siden via bloggen, specielt hvis man skriver så flittigt som du gør,

Skriv en kommentar