Keep Calm – I’m on Vacation

keep calm
Jeg er gået i feriemode. Det var tiltrængt.
buket
Ferien startede med frokostbesøg af to dejlige veninder, dernæst kom Storesøs og kæresten fra hovedstaden på et kort jysk visit.
bog
Så har jeg fået læst nervepirrende, fransk krimi….
babytrøje
Jeg har fået babycardigan af eget design færdigmonteret – i morgen bliver den foræret væk og jeg får set om den passer.
hue
Jeg er begyndt på en babyelefanthue til samme baby som før, men er løbet tør for garn. Heldigvis drager manden og jeg på romantisk weekend i Nordjylland, hvilket jeg tænker kan kombineres med et besøg hos Garnudsalg, så der kan tankes op på garnfronten.

peberkagehus
Og endelig har jeg forsøgt mig med at bage et peberkagehus – desværre kan man ikke se, jeg er datter af en murermester, men jeg regner med at fintune konceptet til et projekt jeg har i tankerne, når julen nærmer sig.

Indimellem har jeg arbejdet – en lillebitte smule, men det er nu meget sjovere at holde ferie…

Dette indlæg blev udgivet i Ferie. Bogmærk permalinket.

2 svar til Keep Calm – I’m on Vacation

  1. Ellen siger:

    Alle ferier er tiltrængte. Og er altid for korte 😉
    Det med at arve (for)fædrenes talenter kan man desværre ikke regne med at gøre. Min gamle chef er oldebarn af Paul Gauguin, men kunne ikke tegne så meget som en tændstikmand … dit peberkagehus skal dog nok blive fint, når det først bliver pyntet lidt – de rå mure er jo heller ikke pæne på vores huse 😉

Skriv en kommentar